Nuffnang Adds

Wednesday, February 24, 2016

7 Bulan




 Hi semua, just nak update perkembangan terkini. Yeayyy, hari nie dah genap 7 bulan dua budak kecil nie dok dalam perut. Bermakna saya juga dah nak masuk ke fasa akhir.. Dah hampir menuju kejayaan nie..hihihi. Alhamdulillah perjalanan saya dipermudahkan setakat nie. Sakit sikit-sikit tu biasa la. Macam skrg suka sakit belakang kalu makan terlebih dengan kaki je la start bengkak belah kiri.. Yang lain so far, semua ok ja. Segalanya saya anggap sebagai nikmat yg Allah kurniakan bt saya. Doakan kami sentiasa sihat dan selamat sehingga tiba saat si comel dua orang nie lahir ke dunia. Aminnnn

belanja 1 pic gambar 7 bulan.. perut besar ke kecik????


update 27 Weeks:
1st twin dah 898g ( kedudukan kepala kat bawah )
2nd twin dah 858g ( kedudukan songsang )

Just nak update perkembangan terkini. Hari ini sudah genap 7 bulan si comel di dalam perut ini. Bermakna saya juga telah memasuki trimester terakhir. Alhamdulillah perjalanan saya dipermudahkan setakat ini. Sakit-sakit sikit tu biasalah. Segalanya saya anggapkan sebagai nikmat tidak terhingga yang Allah kurniakan buat saya. Doakan kami sentiasa sihat dan selamat sehingga tiba saat si comel ini menjengah dunia. Amin.

p/s : Esok kena MGTT. Hopefully result ok. :p - See more at: http://sayepunyebelog.blogspot.my/2012/02/7-bulan.html#sthash.Fa9rP9lT.dpuf

No comments:

Post a Comment

< Sila tinggalkan jejak anda disini <