Nuffnang Adds

Wednesday, May 14, 2014

Jom Ke Sauna

Just nak share with readers yang masih memncari2 tempat ke Sauna.. Saya cadangkan korang boleh cuba pegi ke Ecoparadise Antioxidant Hot Beg Therapy.. Kadang-kadang kita penat dan letih setelah 5 hari bekerja, tempuh jem lagi.. So, apa salahnya sebulan sekali kita manjakan diri kita di sauna..

Testimonial Pelangan di Ecoparadise

"In Year 2011, I started doing the hot-bed therapy three times a week. After every hot-bed therapy session, I felt more refreshed and energetic; I looked younger and my skin was smoother.." 

Ryoko Kawano











 Ecoparadise Concept



















Jom layan gambar kitaorang ke Sauna.. First, make sure korang call Pusat Ecoparadise untuk booking supaya xdak la penuh bila sampai sana.. Kitaorang company yang bayarkan.. So, we go for free every month.. So far, service dia memang tip top la..




 Then, korang boleh amik baju yang akan diberikan.. Diaorang akan bekalkan baju kimono mengikut saiz anda, towel and air.. So, datang sni korang xpayah bwak apa pun..Semua dah ada seperti towel, sabun, penegering rambut dll..





Then, korang akan ditempatkan di bilik yang diberikan.. Untuk hari ini, kitaorang akan bersauna di bilik Sakura




Make sure, dalam tu nanti korang minum air sebanyak yang boleh sebab korang dah banyak dehydrate..N korang jugak dibekalkan loker untuk menyimpan barang-barang berharga.. Dapat la korang bersauna dengan senang hati... N last nanti korang akan dapat air enzim..Then boleh la mandi :-)






muka lepas sauna





 

       Ecoparadise @ Jaya One
       35-G, Block C Jaya One
       72A Jalan Universiti
       46200 Petaling Jaya 

       Tel : (603) 7956 3336
       Fax : (603) 7956 6336

No comments:

Post a Comment

< Sila tinggalkan jejak anda disini <